Veoautode mõõtmed

Veoauto kategooria Kõrgus (m) Laius (m) Pikkus (m) Maht (kuupi) Tõstejõud
(tonni)
Mahtuvus
(alused)
Poolhaagisega veokid (euroveoauto, eurotent) 2,40-2,50 2,43-2,45 13,2-13,6 90 24 33
Mega veoauto 100 m3 3,00 2,45 13,6 100 24 33
Külmutusauto (külmik) 2,40-2,50 2,43-2,45 13,2-13,6 88 24 33
120 m3 poolhaagise+haagise haakevedu (autorong) 2,60-3,00 2,43-2,45 16,0 110-120 24 38

Aluste standardid

Nimetus Mõõdud
Sertifitseeritud euroalus (EUR-pellet) 800×1200×145mm
Sertifitseeritud finpellet (FIN-pellet) 1000×1200×145mm

Konteinerite gabariidid ja mõõtmed

Konteineri
kategooria
Brutomass,
kg
Maht,
m3
Euro-aluste
mahtuvus
Sise-mõõtmed, mm
(pikkus, laius, kõrgus)
Ukseava mõõtmed,
mm (laius, kõrgus)
3-tonnine konteiner (УК-3) 2400 5,16 2 1930х1225х2128 1225 х 2090
5-tonnine konteiner (УК-5) 3800 10,4 4 2515х1950х2128 1950 х 2100
5-tonnine konteiner (КМ-5) 3800 10,9 4 2504х2050х2128 2504 х 2103
20-tonnine konteiner (1С) 18220 30,6 11 5867х2330х2197 2286 х 2134
20 jalga Dry Freight (24 tonni 1СС) 21920 33,0 11 5910х2340х2380 2286 х 2278
40 jalga Dry Freight (standartne kuiv) 26930 67,3 25 12044х2340х2380 2286 х 2278
40 jalga High Cube (suurendatud maht) 26330 76,0 25 12032х2347х2684 2338 х 2585
45 jalga High Cube (suurendatud maht) 28390 80,0 27 13582х2347х2690 2340 х 2584
20 jalga Reefer (külmutusseade) 22360 85,7 10 5498х2270х2267 2270 х 2210
40 jalga Reefer (külmutusseade) 25880 28,3 23 11207х2246х2183 2216 х 2183
40 jalga Reefer High Cube
(suurendatud mahuga külmutusseade)
28180 54,9 23 11557х2286х2491 2286 х 2454
45 jalga Reefer High Cube
(suurendatud mahuga külmutusseade)
27300 55,4 26 13102х2294х2509 2290 х 2467
20 jalga Open Top (avatud ülaosa) 21826 31,6 11 5792х2286х2225 2286 х 2233
40 jalga Open Top (avatud ülaosa) 26180 64,0 23 11883х2151х2272 2279 х 2272
20 jalga Insulated (termos) 24000 27,4 11 5717х2267х2117 2267 x 2115
20 jalga Ventilated (ventileeritav) 21350 32,6 11 5900х2323х2367 2286 x 2278
20 jalga Flat Rack (lame alus) 21670 28,9 10 5508х2387х2320 2182 х —
40 jalga Flat Rack (lame alus) 25220 67,0 23 11820х2148х2095 2230 х —
40 jalga Collapsible Flat Rack (kokkukäiv) 29200 25 12080х2126х2042
20 jalga Platform (platvorm) 29,0 12 12 6020 х 2413 х —
40 jalga Platform (platvorm) 67,0 25 25 12150 х 2290 х —
Tank Container (täite) 22235-26730 20-24 6058х2438х2591
Bulk Container (puiste) 28030 32,7 5838х2366х2374
Poolvagun 69000 70 12320х2870х2000
Vagun 68000 122 12900х2760х2700

Incoterms 2010 - tarnetingimused

Veose
laadimine
Tollivormistus Toimetamine
laadimise
sadamani
Laadimine
laevale
Meretransport Laevalt
mahalaadimine
Toimetamine
sihtpunkti
Kindlustamine Tollist
vabastamine
EXW Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja
FCA Müüja Müüja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja
FAS Müüja Müüja Müüja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja
FOB Müüja Müüja Müüja Müüja Ostja Ostja Ostja Ostja Ostja
CFR Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Ostja Ostja Ostja Ostja
CIF Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Ostja Ostja Müüja Ostja
DAT Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Ostja Ostja Ostja
DAP Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Ostja Ostja
CPT Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Ostja Ostja
CIP Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Ostja
DOP Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Müüja Ostja Müüja

Vedaja vastutuse arvestus veose
rikkumise/varguse/kadumise korral

Kui veose vedaja vastutab veose rikkumise või kadumise eest, hüvitatakse kahju veose hinna suuruses veose vastuvõtmise hetkel ning ei või ületada rahvusvaheliste konventsioonide ja kokkulepetega kehtestatud taset:

Lennutranspordiga vedude korral piirdub vedaja vastutus summaga 16,67 SDR* (umbes 21 USA dollarit) iga brutokilogrammi eest. See on kehtestatud 1929.aasta Varssavi konventsiooniga. Teisiti nimetatakse seda lennutranspordi saatelehe kindlustuseks (reeglite koond on esitatud lennutranspordi saatelehe tagaküljel).

Maanteetranspordiga vedude korral määratakse vedaja vastutus 1956.aastal Genfis allakirjutatud "Rahvusvahelise kaubaveo lepingu konventsiooniga (CMR)". Vedaja vastutus piirdub summaga 8,33 SDR (umbes 10 USA dollarit) brutokilogrammi eest. Antud mõiste on tuntud ka kui CMR kindlustus (reeglite koond on esitatud CMR saatelehe tagaküljel).

Meretranspordiga vedude korral on vedaja vastutus määratletud 1968.aasta Haagi-Visby reeglitega. Piirdub summaga 2 SDR (umbes 2,4 USA dollarit) brutokilogrammi eest ehk 666,67 SDR (umbes 800 USA dollarit) konteineri eest. Seda nimetatakse konossemendi kindlustuseks (nende reeglite koond on esitatud konossemendi tagaküljel).

SDR - tinglik arvestusühik (Special Drawing Rights). Luuakse viie valuuta "segamise" teel teatud vahekordades.
SDR kurssi avaldab igapäevaleht "Verslo žinios".

Veose mahukaalu arvestus lennutranspordil

Lennutranspordi hinna arvestamisel tasutakse kas veose reaalne (faktiline) kaal või mahukaal. Selle termini juurutas ja kinnitas Lennuettevõtjate Rahvusvaheline Assotsiatsioon IATA, vastavalt millele tasutakse kahest kaalust maksimaalne (faktiline kaal või mahukaal).

Mahukaalu arvestuse koefitsient lennutranspordil:
6 kuupmeetrit meetrilise tonni kohta, s.t. 1m3 = 167 kg tasulist kaalu.

Mahukaalu näitlik arvestus:

Antud - 1 pellet (kaubaalus) mõõtmetega 120х80х100 cm, faktiline brutokaal 100 kg.
Antud pelleti maht moodustab 0,96 m3.
0,96 m3 korrutatakse koefitsiendiga 167, millest saame veose mahukaalu - 160,32 kg.
Mis tähendab, et vaatamata veose tegelikule kaalule 100 kg, moodustab veose tasuline kaal 160,32 kg.

Tasuta nõustamine

Nõustamise saamiseks palun jätta kontakttelefon või e-post ning lühidalt küsimuse sisu

Olete huvitatud firma Continental Cargo teenustest?

Hinna arvutus